top of page
קאבר חבלות.JPG

הלוגו שלך הוא הרושם
הראשוני שלך,

מיתוג חבילות

שנעשה זאת כמו שצריך?

בין אם יש לך עסק בתחילת הדרך או עסק שעובד כבר תקופה, 

ויש לך רצון ליצור מותג שמחובר אלייך, אפקטיבי,
מותג שנראה
מליון דולר אבל בהרבה פחות מזה.
מותג ש
ידבר ויראה אותך

החבילות שירותים שלי
עשויות לעניין אותך

סטריפ-10-10-10-10-10-10.jpg
חבילות
חבילות

חבילה
מקיפה

חבילה
אפקטיבית

חבילת
התחלה

למידת העסק שלך
נסקור את כל המרכיבים של העסק,
בדגש על הבהר
ת השירותים, הבידול
וזיקוק לב העשייה העסקית לטובת יצירת הלוגו והשפה המדויקת עבורך. 

שפה עיצובית
יצירת שפה עיצובית, צבעוניות ובחירת פונטים
שיופיע בפירסומים שלך, כך שהיו מזוהים עם
המותג שלך ויעבירו את את המסרים הנכונים והרלוונטים. 
כולל 2 תבניות כתיבה לתכנים ברשת

יצירת לוגו מאוייר או גרפי
יצירת לוגו מסקרן ונוכח 

חתימה לאימייל
ממשק נוסף עם הלקוח, האימייל.
חתימה עם הלוגו והפרטים הרלוונטים,
במטרה לסיים כל התכתבות
עם הלקוח עם תזכורת של הערך של העסק.

 

קאבר לדף הפייסבוק והוואטסאפ
להשלמת “חלון הראווה” של הדף העסקי
בפ
ייסבוק ובוואטסאפ, אני מעצבת את הקאבר ברוח המיתוג במטרה לתת תחושה מקצועית
וחזרתית בשפה העיצובית.

כרטיס ביקור / מגנט / נייר מכתבים
ליצירת רושם ראשוני ולקידום העסק אני יוצרת לך פריט שאיתו אפשר לחלק בכדי להפיץ את העשייה שלך. והכל בשפה עיצובית עם הלוגו שלך.

קיט סמלים מותאם לכל שירות של העסק
 סמלים מותאמים לשפה העיצובית לכל שירות
שהעסק שלך מספק, במטרה לייצר
פשטות ובהירות בכל פלטפורמה דיגיטלית.
3 שירותים

מצגת עסקית להצגה מול קהל
מעבירה מסר ברור, בידול, ובהירות לגבי העשייה שלך בצורה ויזואלית. 6 שקופיות

חבילה מקיפה
 החל מ-4,800 ש"ח
לעסק קטן

 חבילה אפקטיבית
החל מ-2,700 ש"ח
לעסק קטן

חבילת התחלה 
החל מ-2,000 ש"ח
לעסק קטן

תגובות מהלקוחות בזמן התהליך 

  • מה מקבלים לאחר סיום עיצוב הלוגו?
    מקבלים תקייה של קבצים המהווים ארגז כלים ויזואלי. התקייה כוללת את הלוגו בכמה פורמטים (PDF, JPG, PNG) לשימושים שונים, שאותם אני מסבירה בתהליך. בנוסף, אני מצרפת לתקייה את פלטת הצבעים הנבחרת, כולל שמות הפונטים הנבחרים. עוד אני מצרפת שתי הדמיות אווירה של הלוגו, מותאמות לגודל הסטורי והפוסט באינסטגרם ובפייסבוק. הלוגו בפורמטים השונים שאני שולחת, מותאם בגדלים לשימוש מיידי ברשתות החברתיות ולשליחת הלוגו להדפסה על חומרים שונים, כולל שלטים.
  • איך עובד תהליך המיתוג וכמה זמן הוא אורך?
    שלבי תהליך המיתוג הם: 1. שיחת היכרות וסקירה: שיחה אישית של שעה עם הלקוח כדי ללמוד על העסק, השירותים או המוצרים שהוא מציע, הבידול והייחוד שלו, והחזון שלו למותג. השיחה יכולה להתבצע בזום או בפגישה פיזית. 2. מחקר שוק: מחקר שוק בתחום העסק של הלקוח כדי להבין את המתחרים, את הצרכים של קהל היעד, ואת האופן הטוב ביותר לשווק את המותג. 3. פיתוח קונספט: פיתוח קונספט למיתוג המותג, כולל לוגו, שם, סלוגן, צבעים, פונטים ועוד. 4. יצירת סקיצות: יצירת סקיצות של הלוגו והסמלים האחרים של המותג. 5. בחירת סקיצה: הצגת הסקיצות ללקוח לבחירה. 6. תיקונים: אפשרות של 3 תיקונים על הסקיצה הנבחרת 7. השלמה: מסירת התיקייה המכילה את כל החומרים הנדרשים לעבודה עם המותג. חשוב לציין: התהליך התאורטי עשוי להשתנות בהתאם לסדר גודל הפרויקט. תהליך המיתוג אורך בדרך כלל חודש עד חודשיים.
  • איפה לדעתך מומלץ לשים את הלוגו?
    הלוגו הוא אחד הנכסים החשובים ביותר של העסק שלך. הוא מייצג את המותג שלך, את הערכים שלך ואת המסר שאתה רוצה להעביר לקהל שלך. כדי שהלוגו שלך יעשה את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר, חשוב להשתמש בו באופן עקבי בכל החומרים שאתה משתמש בהם כדי לתקשר עם הלקוחות שלך. להלן כמה דוגמאות למקומות שבהם מומלץ למקם את הלוגו שלך: אימיילים: הוסף את הלוגו שלך לכל אימייל שתשלח ללקוחות שלך. זה יעזור להם לזהות אותך מייד ולזכור את המותג שלך. חשבוניות: הוסף את הלוגו שלך לכל חשבונית שתשלח ללקוחות שלך. זה יעזור להם לזכור אותך כאשר הם משלמים בחזרה. טפסים דיגיטליים ופיזיים: הוסף את הלוגו שלך לכל טופס דיגיטלי או פיזי שאתה משתמש בו כדי לתקשר עם הלקוחות שלך. זה יעזור להם לזהות את המקור של הטופס ולזכור את המותג שלך. פלייירים פרסומיים: הוסף את הלוגו שלך לכל פלייר פרסומי שאתה מפרסם. זה יעזור ללקוחות לזהות אותך ולזכור את המותג שלך. כרטיסי ביקור: הוסף את הלוגו שלך לכל כרטיס ביקור שאתה מחלק. זה יעזור ללקוחות שלך לזכור אותך ולהישאר בקשר. מוצרים שנמכרים: הוסף את הלוגו שלך לכל מוצר שאתה מוכר. זה יעזור ללקוחות שלך לזהות את המותג שלך ולהרגיש גאווה בכך שהם משתמשים במוצרים שלך. מוצרי קידום מכירות: הוסף את הלוגו שלך לכל מוצר קידום מכירות שאתה מחלק. זה יעזור ללקוחות לזהות את המותג שלך ולהיות מודעים למוצרים או לשירותים שאתה מציע. פוסטים וסטורים: הוסף את הלוגו שלך לכל פוסט או סטורי שאתה מפרסם במדיה החברתית. זה יעזור ללקוחות לזהות את המותג שלך ולהישאר מעודכנים בחדשות ובאירועים שלך. המטרה של שימוש עקבי בלוגו שלך היא לעזור ללקוחות שלך לזכור אותך ולהכיר את המותג שלך. כאשר הלקוחות שלך רואים את הלוגו שלך, הם צריכים לחשוב על הערכים שלך, על המוצרים או השירותים שאתה מציע, ועל החוויה הכוללת שאתה מספק.
  • האם אפשר ליצור חבילה מותאמת אליי?
    בהחלט, כן. זה אפשרי לייצר חבילה שמותאמת לצרכים שלך.
חבילת מיתוג-07-07-07.jpg

שנשוחח?

איזו חבילה מעניינת אותך?

על מה נדבר?
צור קשר
bottom of page